چگونه از چسب لیفت سینه نواری استفاده کنیم؟

How to use chest lift adhesive?

 مقاله - [] - چگونه از چسب لیفت سینه نواری استفاده کنیم؟ - بانومد

یک لباس دکلته را از کمد خود بیرون می آورید و برای یک شب مهمانی رفتن اماده می شوید که سوتین بدون بند برای پوشیدن با ان ندارید ، نترسید! این مقاله از سایت اینترنتی بانومد برای همین است . با استفاده از تکنیک مناسب ، نوار لیفت سینه می تواند جایگزین سوتین شود و  به شما کمک کند تا سینه شما لیفت شود و خوش فرم دیده شود. کنجکاو هستید که چگونه می توانید سینه های خود را بچسبانید تا در یک لباس دکلته ، خیره کننده به نظر برسید، به خواندن ادامه دهید.

در نهایت یک راه حل ساده برای درمان افتادگی سینه بدون جراحی وجود دارد . نوارهای چسب اختراع شده ، سازگار با پوست و مقاوم در برابر آب است که سینه های شما را لیفت می کنند. 

سوتین لباس دکلته روش اول

چه کاپ A ، B ، C یا D باشید، عالی کار می کند. استفاده از آنها بسیار راحت است، می توانید آنها را بدون سوتین بپوشیدتا ظاهری جوان داشته باشید. برای مدهای بدون پشت و بدون بند سوتین باشید ! یا از آنها با سوتین مورد علاقه خود برای ایفت و حمایت بیشتر استفاده کنید.

آنها واقعا یک تجربه نشاط آور هستند !

قبل از استفاده مطمئن شوید که پوست شما تمیز و خشک است.

1. نوار چسب لیفت سینه را به دو قسمت کوتاه و بلند ببرید

برای این استایل ، به حدود 3 نوار کوتاه و 2 تکه نوار بلند برای هرسینه نیاز دارید. تکه های کوتاه باید تقریبا نوک سینه شما را بپوشانند و تکه های بلند باید به اندازه طول عمودی سینه شما باشند. هر سینه ، منحصر به فرد است و ممکن است به چسب بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشید.

اگر سینه های بزرگ تری دارید ممکن است به چسب بیشتری برای پوشاندن و لیفت بافت سینه خود نیاز داشته باشید.

اگر سینه های کوچکتری دارید، ممکن است به چسب کمتری نیاز داشته باشید و حتی می توانید نوار را از وسط نصف کنید.

2 . سینه خود را با یک دست بلند کنید و یک تکه نوار کوتاه را به سمت بالا هدایت کنید.

با قرار دادن انتهای نوار زیر نوک پستان شروع کنید و سپس سر دیگر را به سمت بالای سینه خود بکشید. نوار را به سمت پایین بکشید تا همه چیز صاف شود.

از یک آینه استفاده کنید تا بتوانید ببینید چه کاری انجام می دهید.

سعی کنید سطح زیری نوار را زیاد لمس نکنید. هرچه بیشتر نوار را لمس کنید، چسبندگی آن کمتر خواهد بود.

3 . یک تکه نوار اضافی در دو طرف قطعه اول قرار دهید.

به آن مانند ساختن یک کاپ سوتین فکر کنید. شما می خواهید سینه خود را بپوشانید و شکل دهید. در پایان، 3 تکه نوار کوتاه به صورت عمودی روی جلوی سینه قرار می گیرد.

اگر به بیش از 3 تکه چسب برای پوشاندن سینه خود نیاز دارید، جای نگرانی نیست ! سینه هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است، بنابراین به اندازه ای که برای احساس امنیت نیاز دارید، آن را اضافه کنید.

4 . نوار بلندتری از نوار را به صورت افقی زیر سینه خود بکشید.

سینه خود را با یک دست بالا نگه دارید و از بیرون به داخل بچسبانید. نوار را به سمت پایین مالش دهید.

تکه های عمودی کوتاه تر نوار با تکه های بلندتر همپوشانی دارند، و این اشکالی ندارد.این به شما یک لایه پشتیبانی اضافی می دهد.

5 . یک تکه دیگر نوار بلندتر را بالای آخر بچسبانید.

اساسا" ، شما می خواهید تمام جلوی سینه خود را مانند کاپ یک سوتین بپوشانید.افزودن تکه های بلندتر باعث افزایش و پشتیبانی بیشتر می شود، بنابراین هر تعداد که نیاز دارید از نوار چسب سینه استفاده کنید.

6 . روی سینه دیگر تکرار کنید.

شما یک سوتین بدون بند و بدون پشت با نوار سینه ایجاد کرده اید.

اگر به دنبال ظاهری صاف تر هستید، نوار را روی سینه خود بپیچید.

سوتین لباس دکلته روش دوم

1 . فاصله بین زیر بغل چپ و قفسه سینه تحتانی راست را اندازه بگیرید. طول نوار شما به این میزان نیاز دارید.

2 . دو تکه از نوار را برش دهید تا با اندازه های شما مطابقت داشته باشد. این روش نوار چسب نسبتا" ساده است، اما اگر سینه های شما به حمایت بیشتری نیاز دارد، می توانید نوارهای بیشتری اضافه کنید

3 . یک تکه نوار را در کنار یک  سینه و روی قفسه سینه خود قرار دهید. یک سر نوار را ، زیر بغل خود در کنار سینه بچسبانید و سپس سر دیگر را از روی تنه تا پایین دنده مقابل خود بکشید.

این سبک نواری به شکل " X " است، بنابراین اولین تکه نوار یکی از خطوط متقاطع خواهد بود.

4 . مرحله قبل را در طرف دیگر تکرار کنید. جایی که نوار را در طرف مقابل قرار داده اید آینه کنید، آن را روی نیم تنه خود و قسمت دیگر نوار را رد کنید تا شکل " X " ایجاد کنید. این روش متقاطع سینه های شما را به هم فشار می دهد و لیفت سینه ظریفی را برای لباس های بدون بند و بدون پشت ایجاد می کند.

اگر لباس بدون پشت می پوشید، مطمئن شوید که انتهای نوارتان مشخص نمی شود.

روش سوم برای سوتین بدون بند

 

1 . نوارهای بلندی را از زیر بغل تا زیر بغل را می گیرند، ببرید. تعداد قطعاتی که به آن نیاز دارید بستگی به شما و سینه هایتان دارد. سعی کنی با 3 قطعه شروع کنید و در انجام، تعداد بیشتری را برش دهید.

2 . به جلو خم شوید و زیر سینه خود را با چسب بچسبانید. یک طرف نوار را زیر بغل قرار دهید و انتهای آن را در حالی که به پوست خود می چسبانید به سمت زیر بغل دیگر به شکل " U " بکشید. اینکار باعث می شود سینه های شما بزرگ تر به نظر برسد.

سعی کنید خیلی محکم نکشید. به یاد داشته باشید ، باید به خودتان فضایی برای نفس کشیدن بدهید، بنابراین مطمئن شوید که هنگام نوار زدن راحت هستید.

3 . تکه های نوار جدید را بالای قطعه قبلی بچسبانید . نوار را بالاتر قرار دهید. 

4 . سینه های خود را در جای خود قالب کنید. هنگامی که به لیفت و تکیه گاه مورد نظر رسیدید، بالای سینه خود را به سمت پایین فشار دهید .

5 . یک تکه نوار را در امتداد آخرین تکه نواری که قرار داده اید ، بپوشانید . به نحوه برش لباس خود فکر کنید و از یقه به عنوان راهنما استفاده کنید. اساسا" ، شما می خواهید برآمدگی هایی را که ممکن است بلند کردن سنه ها ایجاد کرده باشد، صاف کنید. سینه های خود را با یک دست پایین نگه دارید و با دست دیگر نوار را در امتداد قسمت بالای قسمت قبلی خود بچسبانید.

سوتین لباس دکلته روش چهارم

1 . 5 تا 13 تکه از نوار را تقریبا " به اندازه کاپ سوتین خود ببرید. این روش چسب زدن توهم یک سوتین بدون بند و بدون درز را ایجاد می کند.

2 . پایه نوار را زیر سینه خود بچسبانید و روی نوک پستان خود به سمت بالا بکشید. از وسط سینه شروع کنید و نوار را در جای خود بچسبانید. ممکن است لازم باشد از دست دیگر خود برای نگه داشتن سینه خود استفاده کنید. این نوار 1 خواهد بود.

3 . یک تکه نوار جدید در کنار نوار 1 بچسبانید. انتهای نوار 2 را با نوار 1 در بالای سینه خود همپوشانی کنید. این یک شکل مثلث مانند ایجاد می کند که بلند و صاف می شود.

4 . این کار را با نوارهای 3 تا 5 تکرار کنید تا سینه شما محک شود. هر تکه نوار باید از پایه سینه شما شروع شود، روی سینه شما بالا بیاید و در بالای نوار 1 روی هم قرار گیرد.

5 . همین کار را روی سینه دیگر انجام دهید و بوووم ! شما یک سوتین بدون بند و بدون پشت دارید که سینه های شما را حجیم و لیفت شده نشان می دهد.

 

 

نکات نهایی

آنها با یک نوار چسب مناسب برای پوست ساخته شده اند. توصیه می کنیم هرروز آنها را لردارید و روز بعد یک جفت تازه استفاده کنید. با این حال ، اگر قرمزی رخ داد، یک یا دو روز قبل از شروع مجدد استفاده، صبر کنید. در موارد بعید که قرمزی یا سوزش شدید ادامه داشت، مصرف را قطع کنید. پوست برنزه یا آفتاب سوخته ممکن است حساس تر باشد. بنابراین قبل از اعمال لیفت صبر کنید تا پوست شما دیگر حساس نباشد. دور از دسترس کودکان نگه دارید. در دمای اتاق نگهداری شود. از قرار گرفتن در معرض گرما یا نور خورشید خودداری کنید.

بروز بثورات پوستی، تاول یا سوزش غیر معمول نیست. اگر پوست شما به چسب ها حساس است یا روی پوست بریده شده، آسیب دیده یا آفتاب سوخته است، از این محصول استفاده نکنید. در صورت داشتن عفونت پوستی یا هرگونه مشکلات پوستی ، مشکلات رنگدانه یا سابقه خانوادگی چنین مواردیاز مصرف آن خودداری کنید.

ممکن است پس از برداشتن چسب، علائم قرمز روی پوست خودداشته باشید. علائم قرمز باید پس از مدتی ناپدید شوند.

در صورت بروز هرگونه تحریک پوستی در حین استفاده از این محصول، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.

هنگام خواب بهتر است از چسب لیفت استفاده نکنید.