فواید استفاده از سنگ پا برقی

Benefits of using electric foot stones

 مقاله - [] - فواید استفاده از سنگ پا برقی - بانومد

آیا با سنگ پا برقی آشنا هستید ؟ یا تا به حال از آن استفاده کرده اید؟ همه ما اطلاعات کافی درباره سنگ پا و کاربرد آن داریم ، از جمله روش های قدیمی که برای رفع بافت و سلول های مرده پوست مورد استفاده قرار می گیرد. برای داشتن پاهایی زیبا و سالم ، نیاز دارید تا به خوبی از آنها مراقبت کنید ، امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی بسیاری در بازار وجود دارند که در این راه به شما کمک خواهند کرد. سنگ پا برقی یکی از آن هاست .جدیدترین و آسان ترین راهی که می توانید برای از بین بردن پوسته های مرده پا استفاده کنید. اگر می خواهید با این وسیله برقی بیشتر آشنا شوید، مقاله سنگ پا برقی چیست ؟ را دنبال کنید.

اهمیت استفاده از سنگ پا 

یکی از مشکلات پوستی که اکثر خانم ها و آقایان با آن درگیر هستند، ترک و پوسته های ریزی است که در کف یا فسمت پاشنه پا وجود دارند. دلایل مختلفی باعث ایجاد آن ها می شوند که از جمله می توان به پوشیدن کفش نا مناسب اشاره کرد. برخی افراد در مراقبت از پا یا درمان این مشکلات کوتاهی می کنند در صورتی که غفلت از این کار، باعث عفونت یا آسیب پوستی بیشتری خواهد شد. سنگ پا نه تنها در زیبایی پا و رفع مشکلات پوستی کاربرد دارد بلکه بر طبق طب سنتی، در کاهش غلظت خون و بهبود برخی بیماری ها مانند دیابت نیز موثر است.

انواع سنگ پا

 

فواید سنگ پای برقی

این وسیله به دو نوع دستی و برقی تقسیم می شوند، علاوه بر سنگ پا سنتی، مدلهای دستی و برقی متنوعی به وجود آمدند که نسبت به ان جنبه ظاهری متفاوت هستند اما عملکرد و کارایی مشایهی دارند.

سنگ پا برقی چیست؟

سنگ پا برقی وسیله جایگزینی برای سنگ پا سنتی به شمار می آید. شامل یک غلتک است که با حرکت چرخشی خود، کار لایه برداری پوست را انجام می دهد.

سنگ پا برقی سری قابل تعویض دارد که با فشار دادن دکمه هایی که در طرفین سنگ پا برقی وجود دارند، سری جدا می شود و می توانید آن را با سری دیگر تعویض کنید.

برخلاف نوع قدیمی راحتی بیشتری در حین کار فراهم می کند و نیازی به وارد آوردن هیچ فشاری بر روی پا ندارند. ظاهر سنگ پا برقی به شکلی طراحی شده است که به راحتی در دست جا گرفته و از آن لیز نمی خورد.

سنگ پا برقی

سنگ پا برقی چیست؟

قابلیت تنظیم سرعت

این ویژگی کمک می کند تا مواقعی که زبری و پوسته های کف پا به میزان زیادی است، بدون هیچ فشاری به راحتی و با سرعت بالا آن ها را از بین ببرید.

حمل آسان

وزن مناسب و جاگیر نبودن سنگ پا برقی این امکان را فراهم می کند تا هنگامی که در سفر هستید نیز از آن استفاده کنید. البته می توانید انواع شارژی آن ها را انتخاب کنید تا نیازی به پیدا کردن پریز برق و شارژ کردن نداشته باشید.

سری جداکننده

سنگ پا برقی